Φτιάχνεται με τα παρακάτω υλικά σε μεγάλες δόσεις: μουσική, videos, sports, gossips, media, booze, όπλα, sex, drugs και οτιδήποτε τέλος πάντων έχει αξία σε αυτό τον κόσμο...

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Αλήτες-Ρουφιάνοι κτλ. κτλ.

Ωραίο case study το προχτεσινό, τόσο για την κατευθυνόμενη πληροφόρηση και εξαρτημένη δημοσιογραφία όσο και για τη δύανμη των νέων social media.
Αλήθεια, έτσι περιμένουν οι εφημερίδες να αντισταθούν στη ψηφιακό κύμα ενημέρωσης. Με κατασκευασμένες ειδήσεις και στημένα γεγονότα?Όχι ότι ανακαλύψαμε βέβαια τον τροχό ούτε ότι μόνο οι εφημερίδες ακολουθούν αυτές τις τακτικές. Αλλά το προχτεσινό με το Βήμα, το Έθνος και την Ελευθεροτυπία ήταν εξευτελιστικό για τις ίδιες και χαρακτηριστικό του πόσο τα μέσα ενημέρωσης ενδιαφέρονται για την αντικειμενική ενημέρωση του πολίτη. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η χειραγώγηση του.
Αυτό που επίσης ήταν χαρακτηριστικό, είναι η δυνατότητα των social media να εξαπλώσουν ταχύτατα την πληροφορία. Πλέον, σχεδόν τίποτα δεν είναι κρυπτόν υπό τα Twitter, Facebook etc. οπότε καλό θα είναι για τα κλασικά μέσα, αν τους ενδιαφέρει να επιζήσουν σε αυτή την νέα πραγματικότητα, αν όχι να διασταυρώνουν τις πληροφορίες τους τουλάχιστον να μην ψεύδονται τόσο απροκάλυπτα.

Αλλά τι λέμε τώρα,τα μάρμαρα να γυρίσουν και όλα θα φτιάξουν αυτόματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: